![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 21-09-2011
Şehir: muğla
Mesajlar: 98
|
merhabalar ben badem ağaçlarına aşı yapmak istiyorum ama hangi aşı tekniğini ve hangi aylarda uygulamalıyım bilen arkadaşlar varsa bana yardımcı olabilirler mi? |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| aşı makası, aşılama |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|