![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 21-09-2011
Şehir: muğla
Mesajlar: 98
|
merhabalar ben badem ağaçlarına aşı yapmak istiyorum ama hangi aşı tekniğini ve hangi aylarda uygulamalıyım bilen arkadaşlar varsa bana yardımcı olabilirler mi? |
|
|
|
| Etiketler |
| aşı makası, aşılama |
|
|