![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-03-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 289
|
Merhabalar, Yaklaşık 15 gün önce ektiğim biber ve domates tohumlarım halen çimlenmedi.Üzerlerine şeffaf poşetle kapattım ve her daim nemli tuttuğum halde halen çimlenme olmadı sebebi ne olabilir? |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Bir de biraz eşeleyin bakalım içleri çürümüş mü sağlıklı mı? |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-03-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 289
|
Sn kürşad 5 farklı saksıda çimlendirmeye çalışıyorum.Dediğiniz gibi bir saksıyı eçeledim toğumlara bişey olmamış ama biraz daha irileşmişler sanırım ilk ektiğimde daha ufaktılar. |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| fıstık çamı, mavi ladin, okaliptus, sarı çam |
|
|