agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Fidan ve Fide, Bitki Üretim (Tohum Çimlenme/Çelik/Aşı)
(https)




Beğeni Düzeni408Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 19-04-2013, 16:55   #11
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 14-04-2013
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 14
Düzeltme yapmam gerekiyor,660 nm lerden 20 adet sipariş verdim,yanlış yazmışım özür.Fiyatlar Sn.smnrvl nin dediği gibi adet arttığında çok daha makul oluyor tabii.Sipariş içeriğine gelince pcb ler fiyata dahil.Ledler üzerlerine lehimli olarak gönderiyorlar.Sürücü fiyatını tam araştırmadım.Karaköyden direk alacağım.Yıldırımın sitesinde 72 W. 85V volt bir sürücü var bununla sürebilirim gibi hepsini.Diğer fan ıvır zıvır da pek birşey tutmaz.Ancak Sn.bountr nin bahsettiği lensler dahil değil.Ledler lenssiz 120 derece açılı.Işığı toplamaya gerek olabilirmi bilemiyorum.Yansıtıcılı bir kabin kullanacağım.Sonrasında gerek olursa ilave ederim lensleri.

Ergün1968 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Etiketler
domates, hidroponik, ışık, kabin, led


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 22:31.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026