22-02-2012, 15:38
|
#1
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-12-2008
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 578
|
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Arzu Kırlangıç
Yaprak güzeli coleusu bende çok seviyorum. Tohumdan ürettiklerimi başka bir saksıya almayı düşünüyorum. Blumei cinsinden bende iki çeşit var onlar coleuslardan çok daha gösterişli duruyor.
|
Harikalarmış kıvırcık kıvırcık Maaşallah.
Benimde olmazsa olmazımdır kolyoz ama birtürlü kışın yaşatamıyorum. Sanırım yer darlığından kapalı balkona koyuyorum ısıyı tutturamıyorum ve ölüyorlar. Her bahar bir daha ediniyorum.
|
|
|