![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 03-01-2012
Şehir: almanya
Mesajlar: 9
|
aciiiiilll. nolur yardim edin 1 hafta kadar önce cicegimi budadim. alt yapraklari cok dökülmüstü. denilen herseyi yaptim. saksida kuma gömdügüm dallar neredeyse tamamen cürümüs. diger saksida kalan köklü kisim baslardan cürümeye baslamis. su dakilerin ise diplerden hafif cürümüs. nolur yardim edin mum damlattim. suyuna cok az gübre koydum. daha ne yapmam lazim kurtatarabilirmiyim? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 17-10-2011
Şehir: Stuttgart/Almanya
Mesajlar: 201
|
iyi günler Almanyali bu aylarda cicek budamak,saksi degismek ve benzeri isler mecbur olmadikca yapilmamali.ama olan olmus artik yapacak birsey yok.suya koydugunuza dikkat edin belki bir süre sonra köklenebilir.hoscakalin |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 17-10-2011
Şehir: Stuttgart/Almanya
Mesajlar: 201
|
iyi günler Almanyali bu aylarda cicek budamak,saksi degismek ve benzeri isler mecbur olmadikca yapilmamali.ama olan olmus artik yapacak birsey yok.suya koydugunuza dikkat edin belki bir süre sonra köklenebilir.hoscakalin |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-06-2010
Şehir: Kütahya
Mesajlar: 2,536
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|