![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-01-2012
Şehir: sakarya
Mesajlar: 334
|
Merhaba... Yıllardır difenbahya yetiştirdim. Şimdiye dek açtığını görmemiştim. İki adet çiçek açtı ama çabuk kurudular. |
|
|
|
|
|