![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-04-2009
Şehir: Rize
Mesajlar: 656
|
Birinicisini tanıdım ![]() Diğerini rex dünyasında ilk gördüm bile denebilir, yaprakları çok ilginçmiş, cüce türlerden biri galiba... Yaprak vs. paylaşımı yaparsanız ikincisine talip ilk ben olurum ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Bizim çiçekçinin bitki kaynağı Yalovadaymış , "başka çeşit yok mu " diye sordğumda " yok tek bunlar vardı " dedi dükkan sahibesi . Kendisi pazar gece gitmiş getirmiş . Daha önce de gördüğünüz iki çeşit vardı . |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kaybettik
|
Ben de tanıdım diyormuş şimdi oki Anlaşılacağı gibi birinci begonyam okiden. İkincisini komşudan almıştım. Köklü minik bir şey. Tiger olan bizim komşu bakkaldan. Daha eve getirmedim. Bir de okulda çilli begonyam var. Minik bir çelik. Üzerinde bir tek yaprak var.Sevgili oppss begonyalarımı merak etmiştiniz o nedenle fotoları ekledim. Yaprağına talibim dediğiniz begonya gördüğünüz gibi sadece iki yaprak. Biraz büyüsün hemen sizin tarafa gönderirim ![]() |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 29-04-2009
Şehir: Kütahya - Bursa
Mesajlar: 405
|
Alıntı:
![]() Sizdekine ne oldu öyle hocam yaprakları kötü gibi göründü.Bendeki de iyi durumda değil gibi.Malesef uygun ortamı yapamıyorum.Sanırım nem yeterli değil.Daha önceki sayfalarda resmini paylaştığım gibi yaprak uçları kuruyor... O yüzden yakında alacağımız türleri alsam mı almasam mı tereddütlerim var.Onlarında buna benzemesinden korkuyorum... |
|
|
|
|
![]() |
|
|