![]() |
|
|
|
#25 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-04-2007
Şehir: Bursa
Mesajlar: 122
|
Ahtapot Çiçeğim 3 yıldır dışarıda bahçede. Üzerinden 3 kış geçti, hala yaşıyor. ( Üstelik çiçek bile açıyor )( Ancak içime bir kuşku düştü. Acaba telgraf Çiçeği olabilir mi?) Düzenleyen NaciG : 16-07-2013 saat 14:14 Neden: Ekleme... |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|