![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-03-2009
Şehir: izmit
Mesajlar: 446
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Evet aynen öyle, yukarı bakıyor ![]() Böğürtlen meyvesinin altında çektim ki ebat ne kadar ufak belli olsun... |
|
|
|
![]() |
|
|