![]() |
|
|
|
#17 |
|
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
|
Japonya'da santral radrasyon sızdırmaya devam ediyor.Olumlu bir gelişme olduğuna dair hiç bir belirti yok. Çernobil'den daha kötü bir durum devam ediyor.Ama "çevreci duyarlığı" sıkıldı sanırım konudan. Felaket herkesin gündeminden düştü. |
|
|
|
|
|