agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Doğaya ve Yaşamınıza Sahip Çıkın > El Yapımı Ürünler, Hobilerimiz
(https)




Beğeni Düzeni450Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 06-06-2007, 12:38   #11
Ağaç Dostu
 
BenBen1967's Avatar
 
Giriş Tarihi: 09-10-2006
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,280
Galeri: 3
Önceden mulipanın 1 kiloluk mama kutuları vardı ,şimdi var mı bilmiyorum? Benim çocuklar boyum kadar olduğu için mama kutularının boyutlarını bilmiyorum. Neyse ben o kutuları saklamıştım ,üstündeki kağıtları çıkartıp onları iyice yıkayıp kuruttuktan sonra hepsini boyamıştım.Çocukların odalarına çok hoş çöp kutuları yapmıştım.Çevremdeki arkadaşlarıma hepsini dağıttım.
Eğer bu tip teneke kutular bulursanız toplayın , onlardan çok hoş saksılar ,üstlerine kumaşla kaplanabilir kapak yapılıp kurabiye kutusu yapılabilir.Eşe dosta bunu ellerimle senin için yaptım diye verebilirsiniz.
Hemde çevre kirliliğini azaltmaya yardımınız olur.Kutular da bir işe yaramış olur

BenBen1967 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 23:04.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026