![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-11-2008
Şehir: Adana-Kayseri
Mesajlar: 1,458
|
Adana da geçen sene guava mı içeriye almama rağmen yapraklarını döktü ve uç sürgünleri biraz kurudu. bende bu sene budama yaptım ve şimdilik gayet güzel sürgünler veriyor. |
|
|
|
|
|