![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-04-2006
Şehir: Antalya
Mesajlar: 317
|
Sekiz tane çarkıfelek tohumuyla bir tane de kahve tohumunu, aynı çimlenme ortamında ekmiştim. Toplam dokuz tohumdan bir tanesi çimlendi. Diğerlerinden ses çıkmadı. Sekiz adet çarkıfelek tohumu ektiğim için, çıkan fideye, yaklaşık iki-üç ay çarkıfelek niyetiyle baktım. Ama fide geliştikçe, kahve olduğunu anladım iyi mi... ![]() Aşağıdaki resmi, bitkinin kahve fidesi olduğunu anladığımda çektim. (Yeni yaprağının üstünde karasinek olan bitki ) ![]() Eğer yine de, bu kahve değilde daha başka birşeyse, lütfen beni uyarın. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-04-2006
Şehir: Antalya
Mesajlar: 317
|
Kafam iyice karıştı iyi mi... |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 28-04-2006
Şehir: Antalya
Mesajlar: 317
|
Alıntı:
Sayın bari, teşekkür ederim.Bu arada, yeni kahve tohumları aldım. Önümüzdeki Şubat ayında, sadece kahveden oluşan bir yatak yaparak tohumları çimlendirmeye çalışacağım.Herkese kolay gelsin. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Ağaç Dostu.
Giriş Tarihi: 06-10-2008
Şehir: ORDU
Mesajlar: 3,855
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
![]() |
|
|