agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Ağaçlar > Meyve Ağaçları > Egzotik Meyveler
(https)




Beğeni Düzeni308Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 17-10-2012, 02:45   #1
Ağaç Dostu
 
Selçuk Boz's Avatar
 
Giriş Tarihi: 28-04-2006
Şehir: Antalya
Mesajlar: 317
Sekiz tane çarkıfelek tohumuyla bir tane de kahve tohumunu, aynı çimlenme ortamında ekmiştim. Toplam dokuz tohumdan bir tanesi çimlendi. Diğerlerinden ses çıkmadı.

Sekiz adet çarkıfelek tohumu ektiğim için, çıkan fideye, yaklaşık iki-üç ay çarkıfelek niyetiyle baktım. Ama fide geliştikçe, kahve olduğunu anladım iyi mi...

Aşağıdaki resmi, bitkinin kahve fidesi olduğunu anladığımda çektim. (Yeni yaprağının üstünde karasinek olan bitki )
Name:  Kahve.jpg
Views: 2643
Size:  32.8 KB

Eğer yine de, bu kahve değilde daha başka birşeyse, lütfen beni uyarın.

Selçuk Boz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 19-10-2012, 19:41   #2
Ağaç Dostu
 
bari's Avatar
 
Giriş Tarihi: 27-07-2008
Şehir: ESKİŞEHİR
Mesajlar: 1,595
Galeri: 4
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Selçuk Boz Mesajı Göster
Sekiz tane çarkıfelek tohumuyla bir tane de kahve tohumunu, aynı çimlenme ortamında ekmiştim. Toplam dokuz tohumdan bir tanesi çimlendi. Diğerlerinden ses çıkmadı.

Sekiz adet çarkıfelek tohumu ektiğim için, çıkan fideye, yaklaşık iki-üç ay çarkıfelek niyetiyle baktım. Ama fide geliştikçe, kahve olduğunu anladım iyi mi...

Aşağıdaki resmi, bitkinin kahve fidesi olduğunu anladığımda çektim. (Yeni yaprağının üstünde karasinek olan bitki )
Eklenti 339194

Eğer yine de, bu kahve değilde daha başka birşeyse, lütfen beni uyarın.
Bitkiniz çarkıfelek.. Yaprakları daha sonra loblanacak...

bari Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 20-10-2012, 06:31   #3
Ağaç Dostu
 
Selçuk Boz's Avatar
 
Giriş Tarihi: 28-04-2006
Şehir: Antalya
Mesajlar: 317
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi bari Mesajı Göster
Bitkiniz çarkıfelek.. Yaprakları daha sonra loblanacak...
Kafam iyice karıştı iyi mi...

mrduran beğendi.
Selçuk Boz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 22-10-2012, 21:03   #4
Ağaç Dostu
 
Selçuk Boz's Avatar
 
Giriş Tarihi: 28-04-2006
Şehir: Antalya
Mesajlar: 317
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Selçuk Boz Mesajı Göster
Sekiz tane çarkıfelek tohumuyla bir tane de kahve tohumunu, aynı çimlenme ortamında ekmiştim. Toplam dokuz tohumdan bir tanesi çimlendi. Diğerlerinden ses çıkmadı.

Sekiz adet çarkıfelek tohumu ektiğim için, çıkan fideye, yaklaşık iki-üç ay çarkıfelek niyetiyle baktım. Ama fide geliştikçe, kahve olduğunu anladım iyi mi...

Aşağıdaki resmi, bitkinin kahve fidesi olduğunu anladığımda çektim. (Yeni yaprağının üstünde karasinek olan bitki )
Eklenti 339194

Eğer yine de, bu kahve değilde daha başka birşeyse, lütfen beni uyarın.
Bugün bitkinin sürgün kısmında sülük oluşumu başladı. Yani, Sayın bari'nin de belirttiği gibi, bitkim bir çarkıfelekmiş. Sayın bari, teşekkür ederim.

Bu arada, yeni kahve tohumları aldım. Önümüzdeki Şubat ayında, sadece kahveden oluşan bir yatak yaparak tohumları çimlendirmeye çalışacağım.

Herkese kolay gelsin.

loveforlife beğendi.
Selçuk Boz Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 22-10-2012, 22:01   #5
Ağaç Dostu.
 
Romantik's Avatar
 
Giriş Tarihi: 06-10-2008
Şehir: ORDU
Mesajlar: 3,855
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Selçuk Boz Mesajı Göster
Bugün bitkinin sürgün kısmında sülük oluşumu başladı. Yani, Sayın bari'nin de belirttiği gibi, bitkim bir çarkıfelekmiş. Sayın bari, teşekkür ederim.

Bu arada, yeni kahve tohumları aldım. Önümüzdeki Şubat ayında, sadece kahveden oluşan bir yatak yaparak tohumları çimlendirmeye çalışacağım.

Herkese kolay gelsin.
Bence kahve tohumlarıyla hiç uğraşmayın, tohumlar genellikle bayat oluyor, bu yüzden çimlenmiyor, Türkiyede artık Kahve fidanlarını çok uygun bir fiyatta bulabiliyorsunuz,

bahtiyar02 ve kasap.94 beğendi.
Romantik Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 17:37.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026