![]() |
|
|
|
#11 |
|
Moderatör
|
Evet arkadaşlar program şimdi bitti. Ne diyeyim ki bilemiyorum hislerimi ifade edemiyorum inanın. Harikaydı yine, her defasında gurur duyuyorum, kalbim bir başka çarpıyor, gözlerim yaşarıyor. Program bayağı uzun oldu, teşekkürler D.İ.Ç ekibi. |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|