![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Bütün dostlar en doğru yaklaşımlarla yorumlarını yaptılar.Ağaçlar.net gibi bir siteye yakışan bir çalışma, kutluyorum. Ben maçka doğumlu bir üyenizim. Sizi bu denli etkileyen bu türkünün bana neler ettiğini bir bilseniz. Bu türküyü arkadaş toplantıllarında, bazı etkinliklerde bir çok kez okudum. Ne zaman 'Sen Yağmur Ol Ben Bulut Maçka'da Buluşalım' kısmına gelsem göz yaşlarımı tutamam. Ayrılık, özlem ve sevgi ne kadar yalın anlatılmış ve ne kadar çıkarsız...Buna bir de çocukluk özlemini eklerseniz .... Siz olsanız ağlamaz mıydınız. ? Saygımla. |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|