agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Agaclar.net Çalışmaları, Projeleri, Etkinlikleri > Doğa İçin Çal
(https)




Beğeni Düzeni5Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 28-10-2009, 01:11   #11
Ağaç Dostu
 
yaylaboztaş's Avatar
 
Giriş Tarihi: 17-11-2008
Şehir: izmir
Mesajlar: 179
Galeri: 44
Bütün dostlar en doğru yaklaşımlarla yorumlarını yaptılar.Ağaçlar.net gibi bir
siteye yakışan bir çalışma, kutluyorum.
Ben maçka doğumlu bir üyenizim. Sizi bu denli etkileyen bu türkünün bana
neler ettiğini bir bilseniz. Bu türküyü arkadaş toplantıllarında, bazı etkinliklerde
bir çok kez okudum. Ne zaman 'Sen Yağmur Ol Ben Bulut Maçka'da Buluşalım'
kısmına gelsem göz yaşlarımı tutamam. Ayrılık, özlem ve sevgi ne kadar yalın
anlatılmış ve ne kadar çıkarsız...Buna bir de çocukluk özlemini eklerseniz ....

Siz olsanız ağlamaz mıydınız. ? Saygımla.

yaylaboztaş Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 18:01.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026