agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Doğaya ve Yaşamınıza Sahip Çıkın > Doğa, Çevre, Ekoloji, Gıda Hukuk ve Politikaları
(https)




 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 10-11-2005, 14:10   #11
botanist
 
Giriş Tarihi: 23-06-2005
Şehir: Trabzon
Mesajlar: 83
Galeri: 3
Olacak olan oldu.............İstiklal Caddesi ağaçsız kaldı

Evet arkadaşlar. artık olan oldu ağaçları sökmüşler....................

http://www.milliyet.com.tr/2005/11/10/yasam/yas04.html

İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan çevre düzenlemeleri çerçevesinde İstiklal Caddesi'nde bulunan ağaçlar söküldü.
Büyükşehir Belediyesi'nin, İstiklal Caddesi'nin imajını düzenleme çalışmaları kapsamında yol üzerinde bulunan tüm ağaçları kesme kararı, dün gece uygulamaya konuldu. Galatasaray Lisesi önünden başlayarak Taksim Meydanı'na kadar dikilen yaklaşık 170 ağaç, belediye ekipleri tarafından sökülerek kamyonlara yüklendi.
İşçilerin kökünden söktüğü ağaçların başka yerdeki park ve yeşil alanlarda değerlendirileceği belirtildi. Beyoğlu Güzelleştirme ve Koruma Derneği, bu karara tepkisini Belediye Başkanı Kadir Topbaş'a bir mektup yazarak dile getirmiş, çevre uzmanları da ağaçların kesilmemesi gerektiğini söylemişti.
MUTLU BOZDAĞ İstanbul


Düzenleyen botanist : 10-11-2005 saat 14:15
botanist Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 08:29.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026