![]() |
|
|
|||||||
| Anket Sonuçlarını Göster: GDO'lu besinler tüketmek ister misiniz? | |||
| GDO'suz olduğunu bilmek istiyorum |
|
243 | 98.38% |
| Binde dokuza kadar GDO'lu içerik benim için sakıncasızdır |
|
2 | 0.81% |
| Benim için olmuş, olmamış farketmez |
|
2 | 0.81% |
| Oy Verenler: 247. Bu ankete oy veremezsiniz | |||
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 29-10-2007
Şehir: Ankara
Mesajlar: 236
|
Alıntı:
Öncelikle, iki gündür seyahatteydim. Evime biraz önce geldim. Sorularınızın hepsini yanıtlayacağım. Ancak benim söylemediklerimi bana yakıştırmanız en basitiyle işin içine demagoji sokmaya çalışmaktır. Yukarıda alıntı yaptığım ifadelerinizin hiç birisini söylemedim. Neye dayanarak bunları bana yakıştırıyorsunuz. Bunun da cevabını rica ediyorum. Ayrıca, siz benim sorduğum sorıya bir yanıt vermemişsiniz. İnsan insulini üreten GDO lu bakteri sizi endişeye düşürmüyor mu? İlk soruyu ben sordum. Siz önce onun yanıtı üstünde bir düşünün. Ben de bu arada biraz dinlenip işlerimi bir yoluna koyayım. Cevaplarımı yazacağım. Selamlar.. |
|
|
|
|
|
|