![]() |
|
|
|||||||
| Anket Sonuçlarını Göster: GDO'lu besinler tüketmek ister misiniz? | |||
| GDO'suz olduğunu bilmek istiyorum |
|
243 | 98.38% |
| Binde dokuza kadar GDO'lu içerik benim için sakıncasızdır |
|
2 | 0.81% |
| Benim için olmuş, olmamış farketmez |
|
2 | 0.81% |
| Oy Verenler: 247. Bu ankete oy veremezsiniz | |||
![]() |
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 29-10-2007
Şehir: Ankara
Mesajlar: 236
|
Alıntı:
Konunun dışına çıkmamamakta tabii ki yarar var. Görüşlerinizi maddi delillere dayanarak yazmanız daha iyi olurdu. Önce çıkardan bahsedip - ki bunu okuyanın aklına gelecek ilk şey maddi çıkar olur - sonra da verilen yanıt için durumu tevil etmeye çalışacaksınız. Hoş bir durum değil. Manevi bir çıkarım elbette var. Merak ediyorsanız söyleyeyim: Ben yoksulların da temiz ve bol gıdalardan yararlanmasını istiyorum. Afrika’da insanların A vitamini eksikliği çekmesini istemiyorum. Hiç bir patent hakkı gözetilmeden Afrika’daki insanların kullanımına sunulmuş Altın Pirinç tarımının sözde çevreciler tarafından engellenmesini istemiyorum. Çünkü o yoksul insanların da müreffeh yaşama imkanına kavuşması beni mutlu ediyor. Saygılarımla.. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-01-2010
Şehir: Mersin
Mesajlar: 217
|
Alıntı:
Bu konunun başlığı "hak". "Hak"kın tam karşıtı da çıkardır. Ben "hak"kımı savunuyorum. Siz hangi taraftasınız? Bir de, GDO'lu ürünlerle yoksulların doyacağını söylemişsiniz. Tüm hayatı doğanın, tarımın içinde geçmiş birisi olarak söylüyorum; hiç anlamadığınız bir konuda konuşuyorsunuz. Selamlar. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 29-10-2007
Şehir: Ankara
Mesajlar: 236
|
Alıntı:
Selamlar.. |
|
|
|
|
![]() |
|
|