![]() |
|
|
|||||||
| Anket Sonuçlarını Göster: Yerden Isıtmamı Petek mi daha verimli? (Anket) | |||
| Yerden ısıtma daha verimli. |
|
86 | 79.63% |
| Petekle ısıtma daha verimli. |
|
22 | 20.37% |
| Oy Verenler: 108. Bu ankete oy veremezsiniz | |||
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
#39 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 10-10-2018
Şehir: hatay
Mesajlar: 1
|
Yerden ısıtmalı daha mantıklı geliyor. Sonuç olarak en fazla üşüyen yerimiz ayaklardır. |
|
|
|
|
|