agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Doğaya ve Yaşamınıza Sahip Çıkın > Daha İyi Bir Yaşam İçin
(https)




Anket Sonuçlarını Göster: Yerden Isıtmamı Petek mi daha verimli? (Anket)
Yerden ısıtma daha verimli. 86 79.63%
Petekle ısıtma daha verimli. 22 20.37%
Oy Verenler: 108. Bu ankete oy veremezsiniz

Beğeni Düzeni113Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 10-01-2017, 09:25   #23
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 09-06-2016
Şehir: Muğla
Mesajlar: 10
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi prıtt Mesajı Göster
Isındıysaniz sorun yok. Mevcut soguklara gore gayet iyi. Şimdi arkadaşıma sordum bu ay dogalgaz faturası 490 gelmiş.

SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Isındık şükür. 23-26 derece arasında oda sıcaklığı elde ettik. Çatı katındaki odalar 23-24 derece oldu. 35 derece su sıcaklığı ile bu sıcaklıklar oluyor. Sürekli çalıştırıyorum cihazı.

Rainman48 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 11:30.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026