![]() |
|
|
|
#7 |
|
Ağaç Dostu
|
Teknoloji Kullanmanin Bedelini ödemeliyiz.
Merhaba, Her teknoloji beraberinde bazı olumsuzluklar getirir. Mühim olan bunların hangisine ne kadar katlanabileceğimiz? Taş devrine dönmemiz belki imkansız, Teknolojiden yararlanmak güzel ve bazen faydalı. Ama o kullandığımız teknolojiyi üreten fabrikaların etrafa saçtığı atık ve gazlar ile de dünyamızın artık yaşanmaz hale geldiği de ortada. Bilinçli yaşar ve bilinçli tüketebilirsek, belki birkaç nesil daha yaşayabiliriz. Saygılar |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|