![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-06-2010
Şehir: Kütahya
Mesajlar: 2,536
|
Okullarda böyle girişimler oluyor. Benim kızım 1. sınıfa gidiyor. Öğretmenleri atmayın buraya getirin demişler. Bir ara sokakta gördüğü pili dahi almak istedi okula götürmek için. ![]() |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|