![]() |
|
|
|||||||
![]() |
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 02-02-2007
Şehir: Sakarya/Sapanca
Mesajlar: 184
|
Selamlar. Ben şahsen Koçtaş tan hiç bir şey almam bundan sonra.Evvelki sene aldığım ürünler paketlerdeki cinsleri vermedi.275 liralık almıştım .Çiçekler kendilerini belli etmeye başladığında hemen İzmit (Oradan almıştım) e giderek durumu kenilerine anlattım.Bir küfür etmedikleri kaldı.Parasız hediye etseler dahi ben (kendi fikrim) oradan bir şey alıpta dikmem.Saygılar. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-02-2009
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,405
|
büyük marketlerde ve ufak caplı marketlerde bildik soganlar ve cicekler bulunuyor tek fark fiyatları hollanda,dan getirtselerde asya laleden gelsede hep aynı tür renklerde aynı cok ilginc ![]() |
|
|
|
![]() |
|
|