![]() |
|
|
|
#10 | |
|
Kaybettik
|
Alıntı:
Bir ablamın gönderdiği mavi yasemin fidesini saksıyla cam önüne koydum. Akşam eve giderken almayı unutmuşum. Okula geldim baktım saksı yok. Eve getireceğim okuldaki bitkileri yavaş yavaş ama aynı güneşli ortamı pek sağlayamam. Ağaçlar çok büyüyünce gölgemiz arttı. Dikkatimi çekti antenlerde polen var internetteki fotoğraflarda. Benim çiçeklerde antende polen yok. Tozlaşma olamıyacak bu durumda. Polen yakalarsam kendim tozlaşma yapacağım artık Sevgili periş teşekkür ediyorum Dış mekanda yetişiyor zbk74 tabi iklim özelliklerini iyi bilmek lazım. Önceki sayfalarda yetiştirenlerin bilgilendirmeleri var. |
|
|
|
|
|
|