![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-07-2013
Şehir: BURSA
Mesajlar: 817
|
Öncelikle maşallah samurcum ne güzel boylanmış serpilmiş, almayı düşündüğüm çiçekler arsında birinci sırada. Eğer çok nazlı bir çiçekse ben hiç bulaşmasam mı acaba? Ama ben o mavi kelebeklere aşık oldum resmen. ![]() ![]() |
|
|
|
|
|