![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-12-2008
Şehir: İzmir/Kaynarpınar
Mesajlar: 1,151
|
Sn. Çekirdek, Evinizi Çatalkaya'da iyi izoleli yaparsanız; -yazın 2-3 gün hariç (bahur sıcakları) klima ihtiyacınız olmayacak. Vantilatör çok bile. -kışın ısınmak için spit klima düşük sıcaklıklarda işinizi görmeyecektir. |
|
|
|
|
|