agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Doğaya ve Yaşamınıza Sahip Çıkın > Buralardan Çekip Gitmek (Ev yapımları)
(https)




Beğeni Düzeni462Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 10-01-2020, 20:06   #1
Ağaç Dostu
 
chelik26's Avatar
 
Giriş Tarihi: 16-11-2018
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 502
Geçen yıl Bahçe aldım inhisardan, hatta bankadan aldım, hiç bir mevzuat fln, komşudan izin almadık, prefab getirdik diktik, kimseden izin almadık, kimse şikayet etmedi, Jandarma 400 metre uzağımızda, belediyeden itfaiye ile su aldık..
Sizin yazıyı okuyunca ne kdr şanslı olduğumu hissettim

chelik26 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 10-01-2020, 20:54   #2
Ağaçsever
 
ancestral's Avatar
 
Giriş Tarihi: 02-12-2019
Şehir: Muğla
Mesajlar: 57
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi chelik26 Mesajı Göster
Geçen yıl Bahçe aldım inhisardan, hatta bankadan aldım, hiç bir mevzuat fln, komşudan izin almadık, prefab getirdik diktik, kimseden izin almadık, kimse şikayet etmedi, Jandarma 400 metre uzağımızda, belediyeden itfaiye ile su aldık..
Sizin yazıyı okuyunca ne kdr şanslı olduğumu hissettim
Aldığınız yerin tarım arazisi olup olmadığını sordunuz mu? Dediğim gibi. Bizim sürecimizi zorlaştıran iki şey var,

Birincisi tarım arazisi olması, ikincisi büyükşehir yasası.

Biz şikayet edilirsek birinci problemle uğraşıyoruz belediye karışmıyor.
Sizi umarım etmezler ama şikayet ederlerse ve tarım arazisi değilse sizde ikinci problemle uğraşırsınız.

chelik26 beğendi.
ancestral Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 29-12-2021, 13:57   #3
Yeni Üye
 
Giriş Tarihi: 29-10-2019
Şehir: Ankara
Mesajlar: 2
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi chelik26 Mesajı Göster
Geçen yıl Bahçe aldım inhisardan, hatta bankadan aldım, hiç bir mevzuat fln, komşudan izin almadık, prefab getirdik diktik, kimseden izin almadık, kimse şikayet etmedi, Jandarma 400 metre uzağımızda, belediyeden itfaiye ile su aldık..
Sizin yazıyı okuyunca ne kdr şanslı olduğumu hissettim
chelik26 bey bende bir Es Es li olarak geçen yaz İnhisarı gezdim ve çok beğendim, kızımın üniversiteyi bitirmesini bekliyorum emekliliğim bu sene doluyor, İnhisar konusunda bilgi ve tecrübelerinizi paylaşır mısınız benimle.

chelik26 beğendi.
kaos9611 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 28-03-2022, 19:23   #4
Ağaç Dostu
 
chelik26's Avatar
 
Giriş Tarihi: 16-11-2018
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 502
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi kaos9611 Mesajı Göster
chelik26 bey bende bir Es Es li olarak geçen yaz İnhisarı gezdim ve çok beğendim, kızımın üniversiteyi bitirmesini bekliyorum emekliliğim bu sene doluyor, İnhisar konusunda bilgi ve tecrübelerinizi paylaşır mısınız benimle.
Sn kaos bir gün gelin bahçemde misafir edeyim sizi..

chelik26 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-04-2022, 13:39   #5
Ağaçsever
 
ancestral's Avatar
 
Giriş Tarihi: 02-12-2019
Şehir: Muğla
Mesajlar: 57
3 yıl oldu, çok yoruldum, tükendiğim zamanlar oldu.

Ama son 1 aydır tatlı bir yorgunluk var. Daha çok yorulmama rağmen daha mutluyum. Ortalık doğumevi gibi.

Doğumlar başlayalı 3 hafta oldu, hala devam ediyor 6 hayvan kaldı. 1 keçi hariç tüm hayvanların ilk doğumu, zor olacağını tahmin ediyorduk ama bu kadar belanın bizi bulacağını düşünmemiştik.

-Ters gelen, belinden gelen yavrular oldu, elle çevirip doğurttuk.
-Annesinin reddettiği 2 yavruyu 1 hafta biberonla besledik, 1 hatfanın sonunda ısrarlı denemeyle annesi 2 yavruyu da kabul etti.
-Doğum kanalı kapalı bir gebemiz vardı, sezaryen ile 6 kiloluk tek yavruyu aldırdık.
-Mastitis olan bir anne vardı, 2 gün meme tüpü ve antibiyotik uyguladık, mastitis kaynaklı yavrusu da ishaldi, o da düzeldi şükür.

Gibi küçükbaşta en bela şeylerin hepsini tecrübe ettik. İlk seferde hepsi birden olmasaydı iyiydi ama edindiğimiz tecrübe paha biçilemez.

İçiniz açılsın biraz. Mutlaka bir maşallahınızı alalım olur mu?










Eklenen Resimler
     

Düzenleyen ancestral : 04-04-2022 saat 13:41 Neden: ekleme
ancestral Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-04-2022, 13:50   #6
Ağaçsever
 
ancestral's Avatar
 
Giriş Tarihi: 02-12-2019
Şehir: Muğla
Mesajlar: 57
Yöneticilerin hoşgörüsüne sığınarak birazcık reklam yapsam problem olmaz sanırım. Malum bilgisayarı ayda yılda bir açıyoruz buraya yazamasak bile epey faaliz sosyal medyada.

Instagram;
https://www.instagram.com/yakabougain/

TikTok;
https://www.tiktok.com/@yakabougain

YouTube;
https://www.youtube.com/channel/UCeU...8F1k9Ws6byh9_g

Airbnb;
airbnb.com/p/yakabougain

TCM ve chelik26 beğendi.
ancestral Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 01:03.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026