![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-11-2018
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 502
|
Geçen yıl Bahçe aldım inhisardan, hatta bankadan aldım, hiç bir mevzuat fln, komşudan izin almadık, prefab getirdik diktik, kimseden izin almadık, kimse şikayet etmedi, Jandarma 400 metre uzağımızda, belediyeden itfaiye ile su aldık.. Sizin yazıyı okuyunca ne kdr şanslı olduğumu hissettim ![]() |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 02-12-2019
Şehir: Muğla
Mesajlar: 57
|
Alıntı:
Birincisi tarım arazisi olması, ikincisi büyükşehir yasası. Biz şikayet edilirsek birinci problemle uğraşıyoruz belediye karışmıyor. Sizi umarım etmezler ama şikayet ederlerse ve tarım arazisi değilse sizde ikinci problemle uğraşırsınız. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 29-10-2019
Şehir: Ankara
Mesajlar: 2
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-11-2018
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 502
|
Sn kaos bir gün gelin bahçemde misafir edeyim sizi.. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 02-12-2019
Şehir: Muğla
Mesajlar: 57
|
3 yıl oldu, çok yoruldum, tükendiğim zamanlar oldu. Ama son 1 aydır tatlı bir yorgunluk var. Daha çok yorulmama rağmen daha mutluyum. Ortalık doğumevi gibi. ![]() Doğumlar başlayalı 3 hafta oldu, hala devam ediyor 6 hayvan kaldı. 1 keçi hariç tüm hayvanların ilk doğumu, zor olacağını tahmin ediyorduk ama bu kadar belanın bizi bulacağını düşünmemiştik. -Ters gelen, belinden gelen yavrular oldu, elle çevirip doğurttuk. -Annesinin reddettiği 2 yavruyu 1 hafta biberonla besledik, 1 hatfanın sonunda ısrarlı denemeyle annesi 2 yavruyu da kabul etti. -Doğum kanalı kapalı bir gebemiz vardı, sezaryen ile 6 kiloluk tek yavruyu aldırdık. -Mastitis olan bir anne vardı, 2 gün meme tüpü ve antibiyotik uyguladık, mastitis kaynaklı yavrusu da ishaldi, o da düzeldi şükür. Gibi küçükbaşta en bela şeylerin hepsini tecrübe ettik. İlk seferde hepsi birden olmasaydı iyiydi ama edindiğimiz tecrübe paha biçilemez. İçiniz açılsın biraz. Mutlaka bir maşallahınızı alalım olur mu? ![]() Düzenleyen ancestral : 04-04-2022 saat 13:41 Neden: ekleme |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 02-12-2019
Şehir: Muğla
Mesajlar: 57
|
Yöneticilerin hoşgörüsüne sığınarak birazcık reklam yapsam problem olmaz sanırım. Malum bilgisayarı ayda yılda bir açıyoruz buraya yazamasak bile epey faaliz sosyal medyada. Instagram; https://www.instagram.com/yakabougain/ TikTok; https://www.tiktok.com/@yakabougain YouTube; https://www.youtube.com/channel/UCeU...8F1k9Ws6byh9_g Airbnb; airbnb.com/p/yakabougain |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|