agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Doğaya ve Yaşamınıza Sahip Çıkın > Buralardan Çekip Gitmek (Ev yapımları)
(https)




Beğeni Düzeni411Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 06-08-2009, 05:57   #10
Ağaç Dostu
 
alideryacengel's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-08-2009
Şehir: ÇANAKKALE
Mesajlar: 218
Galeri: 7
sevgili yüreğinde doğa ve doğanın bir parçası olan insan sevgisi dolu olan dostlar.bilgi ve deneyimlerinize çok ihtiyacım var ama hiçbirinizden fiziki anlamda bir destek almayı düşünmedim bile.ama bu sitede sizlerden hayatım boyunca aldığımın toplamından fazla moral desteği aldım.yani işte şimdi "kim tutar beni" konumundayım.hayatım boyunca çevremdeki tanıdıklarım doğanın mümkün olduğunca az bozulmuş bir yerlerine gitmek istememi anlamadılar.beni anlayan bir eşim vardı.zaten buraya da onun önerisi ve desteği olmasa gelemezdim.şimdi bir site dolusu benim gibi düşünen kişiyle birlikteyim.anlamanız için daha açık yazıyorum.taksi durağında 10 yıldır her gece birlikte çalıştığım şöför arkadaşlarımın sohpetleri "futbol , cinsellik , içki ve kumar" konuları dışına çıkamazken ben onlara şehirdışında stressiz bir hayat yaşamak istediğimi anlatmaya kalktığımda aldığım yanıt yüksesle kahkahalar ve "deli la bu"oldu hep.inanın zaman zaman bende mi bir sorun var diye düşünürdüm.eh demekki yokmuş.sayenizde öğrendim.

alideryacengel Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 12:31.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026