![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Yanlış hatırlamıyorsam Türkiye'de ilk profesyonel orkide serasını bir doktor kurmuştu. Yapılan grafikte çok iyi ve anlatıcı olmuş. Hiçbirimiz mesleğimizle doğmuyoruz. Hele gençler tamamen tesadüflerle mesleklerini seçiyor. |
|
|
|
|
|