![]() |
|
|
|||||||
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
#11 |
|
Lidya
Giriş Tarihi: 23-01-2008
Şehir: hatay
Mesajlar: 60
|
Merhaba bonjour40 o bitkinin zararlı olduğunu pek sanmıyorum. Ayrıca kokusu çok kötüdür. Çocukken bizim komşumuzun bahçesinde vardı. Hep gider üstündeki renkli tırtıllarla oynardık. Aynı renk tırtıllar toplanırdı hep çiçeğin üstüne. İlginç bir çiçektir. |
|
|
|
|
|