agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Balkon Bahçeciliği
(https)




Beğeni Düzeni386Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 21-07-2014, 03:56   #1
Ağaç Dostu
 
birnefestoprak's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-07-2012
Şehir: Ankara/Morgantown
Mesajlar: 2,797
Sadece tursusu degil, receli de cok guzel oluyor.

Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi MeyveliTepe Mesajı Göster
jalapeno zaten öylece yenmek içindir, hafif acısının yanı sıra çok da lezzetlidir. Turşusu da muhteşem olur.

hberbul beğendi.
birnefestoprak Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-08-2014, 11:54   #2
Ağaç Dostu
 
limon_sever's Avatar
 
Giriş Tarihi: 08-12-2009
Şehir: Konya
Mesajlar: 2,184
Galeri: 11
Bhut jolokialar kızarmaya başladı...

Name:  bhut_jolokia.jpg
Views: 1903
Size:  38.2 KB

Name:  bhut-jolokia.jpg
Views: 1770
Size:  36.4 KB

MeyveliTepe ve Milla beğendi.
limon_sever Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 11-10-2014, 19:16   #3
Ağaç Dostu
 
capsaicin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-07-2012
Şehir: Eskişehir
Mesajlar: 216
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi limon_sever Mesajı Göster
Bhut jolokialar kızarmaya başladı...

Eklenti 514307

Eklenti 514308
Şimdi onlarla ne yapacaksınız çok merak ediyorum. Yesen yenmez, turşusu yapılmaz, yemeğe konmaz, salçası yapılmaz. O kadar acı. Sakın tadına bakmayı denemeyin bile. Benim tavisyem iyice kurutun, sonra pul **** toz haline getirip, çok azar miktarlada başka baharat karışımlarına/yemeklere koyun. Çünkü salça yaparken 1-2 tane bile koysanız yenmeyecek kadar aşırı acı hale getirebilir salçayı. Yemeği düşünürseniz de mutlaka video isteriz.

capsaicin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 18:17.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026