![]() |
|
|
|
#11 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 15-05-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 18
|
Sn. Toruga; Kesip atmayınız efendim, hasat yapıp yiyiniz Balıkla iyi gider. Maşallahları var kerataların.Düzenleyen fotosentez : 17-05-2012 saat 22:24 Neden: imla |
|
|
|
|
|