![]() |
|
|
|
#19 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 18-09-2011
Şehir: istanbul
Mesajlar: 55
|
iştee bu çiçek veren eylül ayında pazardan aldığım hazır domatesim.. çiçek veriyo miss gibi kokuyo ama gelen giden yok henüz ![]() aşağıdaki kuru daldaki domatesli saksı; böceklenen pazardan aldığım hazır domatesim.. annemin aklı sayesinde bi güzel yıkayıp, kurumuş yaprakları kopardık.. atmaya kıyamadım yeşillenir diye ümitliyim hala üzerinde domatesler var ve kızarıyo.. ![]() diğerleri saksılara aldığım domates fidelerim.. iyice büyüdükten sonra büyük pet su şişelerine ekeceğim.. evdeki domatesin çekirdeğinden ektim bunları ![]() |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|