agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üretim, Bakım, Düzenleme, Temel Malzemeler > Balkon Bahçeciliği
(https)




Beğeni Düzeni393Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 23-12-2008, 16:48   #11
Ağaç Dostu
 
osmann's Avatar
 
Giriş Tarihi: 19-06-2008
Şehir: trabzon
Mesajlar: 320
Yolda giderken bir bahçenin çitinden, ne zamandan beri aradığım top şeklinde biberlerin sarktığını gördüm. Tabi fırsat bu fırsat deyip bi tane kopardım hemen ve attım cebe. Eve gelince hemen dikmedim,kurusun istedim ama bir hafta sonra bile kurumadı. Ben de toprağa diktim.Sizce filizlenir mi? Ayrıca buralarda pek olmayan gül biberlerden buldum pazarda. Aldım ve ipe dizip kurutacağım. Acaba kuruttuğum biberlerin tohumlarını çimlendirebilir miyim? Yoksa iki biber için de boşuna mı umutlanıyorum?

osmann Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 21:48.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026