![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 27-09-2010
Şehir: Antalya
Mesajlar: 883
|
Alıntı:
Yeniden merhaba, Ağacınızın toprağı muhtemelen fazlaca kuru kalmış. Bonsailerde sulamanın sadece spreyle yapılacağı gibi yanlış bir kanı var, sanıyorum siz de böyle yapıyordunuz. Spreyi sadece toprak yüzeyini nemlendirmek için kullanırız, toprağın suyu kabul etmesi için, ardından normal çiçek sular gibi bolca sularız ağacı, toprağın her yeri suya doyana ve alttan bolca su akana kadar. Sadece spreyle sık sık da olsa toprağı nemlendirmek ağacın kökleri seviyesindeki toprağı yeterince doyurmaz. Sıcak havanın da etkisiyle bu yüzey toprağı kısa sürede kurur fakat ağacın köklerine yeterince nem ulaştıramaz. Her gün sprey yapmak yerine ağacın gövdesinin çevresindeki yüzey toprağı kurudukça önce spreyle nemlendirip arkasından derinlemesine sulayın. Toprak yüzeyini kontrol edin her gün, kuru değilse sulama da sprey de istemez ağacınız. Bir de foruma fotoğraf yüklemekle ilgili şu konuları inceleyin lütfen; Foruma fotoğraf nasıl yüklenir? Dikkat: Fotoğrafları neden foruma yüklemelisiniz? Kolay gelsin. |
|
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|