![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 14-06-2008
Şehir: kocaeli
Mesajlar: 2
|
lisyantus
merhaba arkadaşlar lisyantus çiçeği istiyorum saksıda yetiştireceğim nerde bulabilirim **** bu çiçeğe sahip olan arkadaşlar benimle iletişime geçebilirmi isyan.kar@hotmail.com teşekkür ederim |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 04-03-2011
Şehir: konya
Mesajlar: 1,497
|
günaydın
![]() ![]() havalar iyiden iyiye serinledi bilhassa geceleri ama lisiler hala açıyor maşallah,kök diplerinden yeni filizler ve tomurcuklar veriyor saygılar |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|