30-05-2011, 10:16
|
#10
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-02-2008
Şehir: İstanbul, Bolu
Mesajlar: 289
|
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi zafersu
Sayın Seyyah53, aynı durumu ben de yaşadım. Sayın Gtatas'ın göndermiş olduğu çelik patladı (yaprak açtı) daha sonra tepe noktasında (üst kesim yeri) bir kaç tane şekerimsi sıvı (tadına bakmadım, görsel olarak yazıyorum) oluştu. Nedir? neyin nesidir? demeye kalmadan açan yapraklar kurudu.
Sayın Halil Önen Ağabey yazınızı henüz okumadı galiba, cevabını ben de merak ediyorum. Sağolsun O tüm soruları cevaplar. (Resmini göstercen mi? sorusu hariç)  
|
Bizim Üzümün sürgünlerinde de sıvı gözüküyor. Sanırım doğal bir durum.
Düzenleyen feyzon : 30-05-2011 saat 10:17
Neden: Hata
|
|
|