agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Ağaçlar > Meyve Ağaçları (Özel) > Bağcılık
(https)




Beğeni Düzeni59Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 30-05-2011, 10:16   #10
Ağaç Dostu
 
feyzon's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-02-2008
Şehir: İstanbul, Bolu
Mesajlar: 289
Galeri: 7
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi zafersu Mesajı Göster
Sayın Seyyah53, aynı durumu ben de yaşadım. Sayın Gtatas'ın göndermiş olduğu çelik patladı (yaprak açtı) daha sonra tepe noktasında (üst kesim yeri) bir kaç tane şekerimsi sıvı (tadına bakmadım, görsel olarak yazıyorum) oluştu. Nedir? neyin nesidir? demeye kalmadan açan yapraklar kurudu.
Sayın Halil Önen Ağabey yazınızı henüz okumadı galiba, cevabını ben de merak ediyorum. Sağolsun O tüm soruları cevaplar. (Resmini göstercen mi? sorusu hariç)
Bizim Üzümün sürgünlerinde de sıvı gözüküyor. Sanırım doğal bir durum.


Düzenleyen feyzon : 30-05-2011 saat 10:17 Neden: Hata
feyzon Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 23:13.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026