21-04-2022, 17:16
|
#22
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-10-2007
Şehir: Gaziantep
Mesajlar: 539
|
ben çoğu bitkimi oradan aldım. hiçbir sorun ile karşılaşmadım. Tohum almışsanız tohum her satıcıda riskli. Çünkü zamanı geçen tohumlar olabilir. Ama fidanları güzel.
|
|
|