![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 17-01-2014
Şehir: ısparta
Mesajlar: 161
|
ZENGARDEN Firmasından 20 ye yakın çiçek fidesi sipariş ettim, elime hafta içi ulaşır diye pazartesi siparişi verdim, ama emin olmak için telefon açayım dedim, bir haftadır telefonu kimse açmıyor, üstelik web sayfasında siparişin hazırlandığı ve gönderildiği gün gün yazıyor, fakat ne maille nede telefonla firmaya asla ulaşamadım, bana mutlaka ulaşmaları gerektiğini 2 kere maiille yazdım çünkü onlara ulaşamadığımı telefonu açmadıklarını bildirdim ama nafile, sonuçmu? SONUÇ: Cumartesi fideler geldi, işyeri adresimi vermiştim cumartesi kargo çalışmıyor, çalışsa bile işyerim kapalı, bende kargoya gidip alamadım, pazar kapalı zaten kargo, pazartesi elime geçecek fidelerin halini bilmiyorum artık göreceğiz. Eğer telefonla ulaşabilseydim veya mailime karşılık verilseydi ya adres değiştirirdim **** kargoyu bir-iki gün erteleyebilirdim ama olmadı. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 06-01-2016
Şehir: İzmir - Manisa
Mesajlar: 1
|
Ne yapın edin ekosol den uzak durun. O burçin hanımdan da firmasından da hayır gelmez. 5 farklı kişi iş yaptık 5'imizinde başı ağrıdı sahtekarlık yapıldı bu tesadüf olamaz. Deneme yanılma yöntemi, buyurun deneyin sonra buraya cevabınızı atın. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 25-03-2019
Şehir: Antalya
Mesajlar: 1
|
Al benden de o kadar.... Uzak durun |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 16-10-2017
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 3
|
Sayın bige, şikayetlere bakarken Gökçeada'da olduğunuzu gördüm. Ben de G.ada'ya geçen yıl İstanbul'dan göçtüm. Yeni bahçemle uğraşıyorum. Tanışmak isterseniz 533 819 33 19 Şeref Onurgil |
|
|
|
|
|
#5 |
|
/
Giriş Tarihi: 14-08-2019
Şehir: Usa
Mesajlar: 24
|
hepsibahcemden fidancılık hizmet aksaklıkları
e-ticaret satışlarında zaman zaman istenmeyen hizmet aksaklıkları olmaktadır. Firmamız bu durumlarda kesin çözüm odaklı hizmet vermektedir. https://hepsibahcemden.com web sitemizden ve sanalpazar sayfalarından aldığınız ürünlerde 1. ürünlerinizin kargoda hasar görmesi %2 lik bir durum (kargonuz hasarlı gelse bile kargoyu bize geri göndermenize gerek yoktur. Gelen ürünün aşı kısmında bir problem yoksa budayıp tekrar filizlenmesi için bakımlarını yapınız. Bize bilgi vermeniz dahilinde yeni ürünüzü kargoya yeniden veriyoruz. 2. ürünüzün yanlış gönderilmesi (Binde bir kargolar karışabiliyor bilgi vermeniz durumunda yeni ürün gönderilir.) 3. ürünün eksik gönderilmesi (genelde kargo kaynaklı oluyor.) 4.Gelen üründen kargo ücreti alınması. (kesinlikle ödeme yapmayın sizden özel istek olmadığı sürece tüm ürünlerimizi kargo ücretsiz gönderiyoruz.) Yukarda bahsettiğim ve benzeri durumlarda mutlaka bize iletişim bölümümüzden ulaşınız. Düzenleyen hepsibahcemden : 14-08-2019 saat 16:45 Neden: eksik yazı |
|
|
|
![]() |
|
|