![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-02-2008
Şehir: Graz(Avusturya)
Mesajlar: 2,666
|
Ben de güllerim ilk yilinda acti diye cocuklar gibi seviniyorum... Güler hanim sizin bahcenizi gezdikce insan kendi coskusundan utaniyor. O güllerin güzelligi insani sürekli bahceye cekiyordur miknatis gibi. Ne güzel günler gecirmissiniz özendim dogrusu. Buralarda komsuluk iliskilerinin neredeyse sifir oldugu düsünülürse... |
|
|
|
|
|