![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
agaclar.net
Giriş Tarihi: 22-03-2007
Şehir: Kocaeli
Mesajlar: 9,051
|
Yasin bey, az da olsa tohum paylaşabileceğinizi söylüyorsunuz. Bu durumda bir sorun olmamalı. 2-3 çeşit de olsa paylaşabiliyorsanız paylaşın. Böylece sizin için bir sorun kalmaz. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-11-2012
Şehir: Ankara
Mesajlar: 541
|
Sayın Taşlıbahçe nin Heybetli domatesleri adlarına yakışır bir şekilde heybetli olmuş. Benim yetişdirdiklerim maksimum 300 gr civarı oldular. Resimde solda ufak olanlar Heybetli ve sagda büyükleri Maniye. En büyük Maniye 700 gr cıvarı idi. Benden mi Ankara ikliminden mi kaynaklandı bilemiyorum. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|