Merhaba.
Sn. m_b_68, Hoşgeldiniz.
En doğal hakkınız olan şikayet hakkınızı kullandığınızdan dolayı, Şikayetçi olduğunuz amirinizin tarafından sıkıntı yaşamanız çok doğal. Bimer, ulaştırdığınız şikayetleri, direkt olarak şikayetçi olduğunuz birime ulaştırarak cevap almaya çalışıyor da ondan. Adeta postacı vazifesi görüyorlar ama oldukça hızlılar.
Ben de benzer sıkıntılar yaşamıştım. Şikayet ettiğim hususların araştırılacağını zannederken, cevapların şikayetçi olduğum kişilerden gelmesi beni de çok şaşırtmıştı. Esasında bu bir aksaklıktır. Çünkü Bimer'in görevi kurumlar arasında postacılık yapmak değil, şikayetin doğru olup olmadığını araştırarak gerekli soruşturmayı yapmak ve suç işleyenleri adalete hesap vermeye yönlendirmek olmalıdır.
Zamanla, bu aksaklığın giderilebileceğini umuyorum. Bir başka aksayan hususun da, Görevlendirilen elemanların bu işte yetersiz kalmaları. Bürokrasiyi aşmak öyle kolay değil tabi. Amacına ulaşamamış olsa da, Vatandaşın işine biraz yarıyor.
Cevap vermek istemeyen kurumları cevap vermeye zorluyor. Ancak cevapları şikayetçiye ulaştırırken, verilen cevapların istenen cevaplar olup olmadığı veya, gerçekleri yansıtıp yansıtmadığından ve yeterli olup olmadığını kontrol etmiyorlar. Esasında bu hususları da iletmek lazım ki düzeltebilmek için gerekli düzenlemeleri yapabilsinler.
Haklı şikayetinizde, sizi destekliyor, aksaklıkların sizi yolunuzdan çevirmemesini diliyorum.
Saygılar
|