![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-12-2008
Şehir: İzmir/Kaynarpınar
Mesajlar: 1,151
|
[QUOTE=Halil Önen;451614 sanki bu sistem bodurlaştırma gibi. Verimi olumsuz etkilemez mi? teşekürler[/QUOTE] Beslenme yolunu kısaltıyoruz. Kökler yardımı ile alınan besinler yapraklara hızlı taşınıyor. Yapraklarda yapılan besinler de köklere hızlı taşınıyor. Verim düşmese gerek. Bodurlaştırma başka bir şey. 4 metre üzeri yüksekliği ben tercih etmem. Başkaları tercih edebilir. Bir şey diyemem. Düzenleyen Zeytinci : 24-06-2009 saat 22:07 Neden: düzeltme yapıldı. |
|
|
|
| Etiketler |
| ağaç, gübre, zeytin, zeytin gübreleme |
|
|