agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bonsai > Yeni başlayanlar için yardım
(https)




Beğeni Düzeni89Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 14-03-2007, 19:04   #1
Ağaçsever
 
Giriş Tarihi: 04-03-2007
Şehir: ankara denizli aydın
Mesajlar: 30
Anladım Ali Hocam;
aslında seçerken hata yaptığımı sonradan düşününce bende anladım.o an sağlıklı düşünemedim sanırım.

nemesisx Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-03-2007, 10:56   #2
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 08-06-2006
Şehir: Melbourne Australia
Mesajlar: 4,550
Galeri: 232
Rhndrms merhaba, aramiza katilmakla ne iyi ettiniz. yeterki siz bonsai ogrenmeyi isteyiniz, bonsai ogrenmen icin tum arkadaslar severek yardim edecekler, bundan hic kaygin olmasin. Yalniz once "uyeler tanisiyor forumuna" girip kendinizi tanitmalisiniz.
Sevgiler.

Ali H. ALI Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-03-2007, 11:00   #3
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 08-06-2006
Şehir: Melbourne Australia
Mesajlar: 4,550
Galeri: 232
Nemesisx selamlar, Kimse annesinin karninda ogrenmedi bonsaiyi.
Yaptigin yanlisliklardan dersler cikarirsan ve ayni yanlisligi tekrarlamazsan istedigin bonsaileri daha cabuk elde edersin.
sevgi ile kaliniz.

Ali H. ALI Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 22-03-2007, 00:05   #4
Yeni Üye
 
kum__'s Avatar
 
Giriş Tarihi: 21-03-2007
Şehir: bolu
Mesajlar: 15
Merhaba,çok sevdiğim için bi arkadaş geçen bir bonsai almış.1 haftadır site site dolaşıyorum,bidolu yazı okudum videolar indirdim izledim hala napmam gerektiğini anlamadım.Ona baktıkça zarar verdiğimi düşünüp çok üzülüyorum.Budamasını tellemesini geçtim şekli hiç mühim değil yaşasın yeter.Daha cinsini bile bilmiyorumki sulamasını ışığını bileyim.Netteki bonzailere baktım biçoğunun gövdesi benimkinden büyükken daha küçük saksılarda ama benimkinin kökleri taşmış acaba saksısınımı büyütsem köklerinimi kessem bilemedim.Herkes bitki edinip stres atıyor ben dert sahibi oldum biri bana yardım edebilir mi lütfen?

kum__ Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 17:35.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026