![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 04-03-2007
Şehir: ankara denizli aydın
Mesajlar: 30
|
Anladım Ali Hocam; aslında seçerken hata yaptığımı sonradan düşününce bende anladım.o an sağlıklı düşünemedim sanırım. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Rhndrms merhaba, aramiza katilmakla ne iyi ettiniz. yeterki siz bonsai ogrenmeyi isteyiniz, bonsai ogrenmen icin tum arkadaslar severek yardim edecekler, bundan hic kaygin olmasin. Yalniz once "uyeler tanisiyor forumuna" girip kendinizi tanitmalisiniz. Sevgiler. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
|
Nemesisx selamlar, Kimse annesinin karninda ogrenmedi bonsaiyi. Yaptigin yanlisliklardan dersler cikarirsan ve ayni yanlisligi tekrarlamazsan istedigin bonsaileri daha cabuk elde edersin. sevgi ile kaliniz. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 21-03-2007
Şehir: bolu
Mesajlar: 15
|
Merhaba,çok sevdiğim için bi arkadaş geçen bir bonsai almış.1 haftadır site site dolaşıyorum,bidolu yazı okudum videolar indirdim izledim hala napmam gerektiğini anlamadım.Ona baktıkça zarar verdiğimi düşünüp çok üzülüyorum.Budamasını tellemesini geçtim şekli hiç mühim değil yaşasın yeter.Daha cinsini bile bilmiyorumki sulamasını ışığını bileyim.Netteki bonzailere baktım biçoğunun gövdesi benimkinden büyükken daha küçük saksılarda ama benimkinin kökleri taşmış acaba saksısınımı büyütsem köklerinimi kessem bilemedim.Herkes bitki edinip stres atıyor ben dert sahibi oldum biri bana yardım edebilir mi lütfen? |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|