![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 03-01-2009
Şehir: adana
Mesajlar: 214
|
Arkadaşlar bir süredir bonsai konusunda yazılanları okuyorum. Ben de bonsai sevenler içine katılmak isterim. Adana'dayım ve aslında elimde bonsaiye uygun aday olabilecek bir zeytin var, ama ben ısrarla çınar ya da mor salkım düşünüyorum. Birkaç gün içinde çıkıp fidancıları gezeceğim. Bu adaylarla ilgili ne düşünürsünüz. Biliyorum fazla çınar bonzaisi yok ama ben çınarı çok severim. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Sayin katsu aramiza hos geldin. Elinizdeki zeytinle baslamak iyi olur diye dusunuyorum. Ama siz yine de fidancilari bir dolasin gozunuze kestirdiginiz fidanlar varsa onlari da aliniz elinizde bulunsun, bonsai'ye basliyorsunuz ya bir daha birakamazsiniz ![]() Dusundugunuz dogrudur Cinar bonsai cok az, sanirim yapraklarinin oldukca buyuk olmasindan kaynaklanan bir caydiriciligi var cinarin. Deneyim kazandiktan sonra cinardan da bonsailer yapabilirsiniz (Mor salkim bulursaniz ve imkaniniz var onu yere dikiniz 3-4 yil icerisinde bonsaiye uygun bir govde elde edebilirsiniz.) |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|