![]() |
|
|
|||||||
![]() |
|
|
|
Dış Bağlantılar | Konu Araçları | Mod Seç |
|
|
|
|
#1 |
|
Yeni Üye
Giriş Tarihi: 19-07-2015
Şehir: Denizli
Mesajlar: 7
|
merhaba arkadaşlar havaii köklendirme yapmak istiyorum torf elimde olmadığı için spagnum yosunu kullansam aynı faydayı sağlar mı, ayrıca köklendirme hormonunu bulamıyorum hormon kullanmadan doğal ortamında kök elde edebilir miyim |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 26-02-2011
Şehir: -
Mesajlar: 3,144
|
Sayın highten, Spagnum yosunu varsa torf kullanmıyoruz, yosunumuz yoksa torf kullanıyoruz. Hormon gerekmez. Ben hiç birinde hormon kullanmıyorum. Mevsim olarak braz geç oldu, ağaç kalın ve sertse bu sene sonuçlanmayabilir. Normalde ilkbaharda başlatıyoruz(nisan-mayıs). Kolay gelsin.. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|