agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bonsai > Yeni başlayanlar için yardım
(https)




Beğeni Düzeni101Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 06-01-2007, 12:59   #11
Ağaç Dostu
 
turunç's Avatar
 
Giriş Tarihi: 15-10-2006
Şehir: istanbul
Mesajlar: 1,032
Galeri: 5
Sayın acerpalmatum; seçtiğin ağaçlar gerçekten çok güzelmiş. Seni tebrik ederim, söktüğün ağaçların yüzlerce misli kadar ağacı tekrar doğaya vermen örnek bir davranış.
Bonsaiye bu siteye rastladığım gün, aranızdaki yazışmaları okuyarak merak saldım. Henüz çok yeniyim. Bonsainin B' sini öğrenmekteyim. Diğer yandan bir ziraat mühendisi olarak ağaçlar üzerinde bir çok arkadaşımızdan daha bilgili ve deneyimli olduğumu düşünüyorum. Tek eksiğim çamlar. Umarım başladığın işte başarılı olursun. Sanıyorum ki; çamlar da gerekli bakım ve gübreleme ile serpilerek büyüyecektir. Bu tüm ağaçlar için geçerlidir.

Yamadori, her zaman aklımın bir köşesinde yapabileceğimi düşündüğüm bir işlem. Ama tecrübe gerekiyor. Şimdilik sizin yaptıklarınız bizim için örnek oluyor. Saygılar...

turunç Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 14:55.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026