![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Harika olur Sn Tutkal, gerçekten müthiş çalışmalar bunlar, siz de yapacaksanız aşama aşama eklemeniz mümkün mü? Cesaret isteyen çalışmalar bunlar ama siz üstesinden hakkıyla gelirsiniz mutlaka, yapılış aşamalarını görmeyi çok isterim doğrusu. Ve tabii ki final, ama uzun bir süreçten geçecektir gayet tabii.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-07-2007
Şehir: KAYSERİ
Mesajlar: 201
|
Bende çok beğendim, harika olmuşlar, sizin çalışmalarında en az onlar kadar güzel olacağını düşünüyorum, şimdiden kolay gelsinn ![]() |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|