![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 27-02-2008
Şehir: istanbul
Mesajlar: 118
|
hepsi bir birinden güzel harika şeyler tbrkler hanımlarr |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-11-2007
Şehir: ankara
Mesajlar: 211
|
işte benim bayıldıklarım sevgili Mügem Benimde kendi çapımda kolleksiyonum var. En sevdiklerimde çiçek motiflerinden dolayı Kozak yazmaları. Birde anlamlarını yazarsanız çok sevinirim. Öğrendiğime göre her duruma farklı bir yazma kullanılırmış. Nişanlı, evli, mutsuz gibi.. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|